5 tapaa mokata brändiuudistus

Miksi monien brändiuudistusten arvo jää pyörimään nollan huiteille? Pasi "The Grand Brand Man" Turkka kertoi haastattelussa näkemyksiään brändistä, ja brändiuudistuksen merkityksestä yrityksen kasvun mahdollistajana ja varmistajana. Alla on tiivistelmä myyntimiehen näkökulmasta. Markkinointi = "Arts and crafts party planners" Karikatyyrikuvaus Marketing Book...

Onnistunut brändiprojekti: 4 tunnusmerkkiä

Mitä kauempana markkinoinnista ihminen työtään tekee, sitä suuremmalla riskillä brändityö kuulostaa logon ja verkkosivukuvituksen kanssa puuhastelulta. Jos brändikehitystä tehdään oikein, se on yritykselle kuitenkin varsinaista superfoodia, jonka tulokset on helppo nähdä miltei minkä tahansa roolin päivittäisessä tekemisessä. Alla...

Lupaus brändinrakentajana

"Suutarin lapsi sai kengät, kun varasti kaverilta" eli kiitos Liikkeenjohdon Asiantuntijakeskus LAK tästä haastattelusta, jonka omimme myös tänne Drumsö Brand Machinen sivuille. Haastattelussa siis luova johtajamme Pasi Turkka. Kerro vähän taustastasi! ”Olen kerännyt kokemusta reilut 30 vuotta brändien...

Sisältömarkkinointi: 3H-sääntö

Viraalisisällöt ovat sisällöntuottajalle helmiä. Niiden löytäminen on ennustettavissa jokseenkin samalla tarkkuudella kuin esimerkiksi Rubikin kuution ratkaisu: Vihjeet ovat selkeitä, ja riittävästi aihetta tutkinut tietää onnistumisen olevan aina enintään 13 askeleen päässä. 13 käännöllä värit saa kohdalleen kuitenkin vain...

Drumsö Brand Machinen nurkka vallattu!

Brändiarvon ja tunnettuuden kasvattamiseen erikoistunut luova toimisto on joutunut häikäilemättömien markkinamiesten nurkanvaltauksen kohteeksi. Tapahtumat saivat alkunsa kesäkuussa 2018, kun kaksi pitkän linjan markkinointioraakkelia; Hannu "Hande" Nieminen ja Juhani "Jussi" Kiiskinen päättivät kaapata toimiston. Miksi? Siihen haetaan nyt vastausta....